fredag den 25. september 2009

Hurtighed

Vi var i dagens gymnastiktimer ude og løbe på kongevejen, (den lange vej der bare går lige ude, ja, SUK!) og allerede på helvejen, begynder jeg at få ondt i maven (ÅHHH Neej!) jeg må da bare se mine smerter i øjnene, og løbe videre...

Med kun 1 KM. tilbage (vi skulle i alt løbe 3 KM. ARGHHHHH!) kommer der en GIANT bakke, som vi skal op ad... På toppen kan jeg se en af de andre, og så tænker jeg bare; "gid det var MIG!", men da jeg derefter ser hende begynde og gå, tænker jeg bare;" godt at det ikke er mig...! Jeg burde dog godt kunne komme længere uden at gå, heheh...

Til sidst da jeg kunne se min lære, kommer der to løbende i mod mig, der allerede er færedige, og er på vej tilbage. Dette gør mig trist, da jeg jo ikke er i mål endnu! Men jeg klemmer ballerne sammen, og løber den sidste energi ud af mine ben, og lige da jeg passere ham, nævner han min tid for mig...
Det skal lige nævnes at han, før vi startede, sagde at jeg sagtens kunne løbe på under et kvarter.
Det kunne jeg ikke!!! men 16 minnutter er da også okay!?

2 kommentarer: