mandag den 28. september 2009

Regnvejr :D

Det startede i morges, da jeg vågnede (der var helt mørkt på mit værelse) Så kigger man ud af vinduet, og ser... GRÅ skyer over det hele :( hele morgenen overvejer jeg så hvorvidt jeg skulle tage busse, eller gå døden i møde og cykle...!
Men da klokken var ved at være mange, var det lidt forsent at tage bussen :( (På den anden side sparede jeg et klip til 6,50 kr, og en krone sparet er en krone tjent, som man siger, så jeg tjente faktisk 6,50 krone på det:D)
Når tilbage til reality! Jeg sætter mig op på cyklen, og da jeg endelig for bevæget mig udenfor, er det tilmed kold 8O, (Men forudseende som jeg er, ligger jeg selfølgelig inde med et par vanter, som jeg hurtigt for pakket mine finre ind i!
Da jeg så ankom til skolen, kunne man bare se en streg henover mine bukser (og det skal lige siges, at den IKKE var der i forvejen!) Hvor man bare kan se at mine bukser er DRIVvåde!!! (Okay, nu overdriver jeg lidt, MEN overdrivelse fremmer forståelsen, og det er en MEGET VIGTIG DETALJE i historien!) Men mine bukser er bare våde i begge de to første timer!!!

Nu skal jeg jo også hjem igen, men heldigvis, var det stortset stoppet med at regne, så det springer vi da bare let henover!
Men jeg arbejder jo også om mandagen, så jeg måtte endnu engang op på jernhesten, og begive mig ud, i det igen forringede vejr! Hele vejen, kunne jeg bare mærke regnen på mine kinder, og jeg blev nærmest bombarderet af blade der kom fyrende ned fra træerne, og ramte mig i øjet!! (AV!) (Okay endnu en overdrivelse, det med regnen, men det med bladene var rigtigt nok!)
Nu arbejder jeg jo i en svømmehal, så det at mit tøj var lidt vådt, lagde jeg jo ikke mærke til :D

Det sidste cykeltur jeg tog i dag, var så hjem igen, (og jeg ved godt at historien er lidt lang, MEN jeg synes lige at i skulle have det sidste med ;)) Nå, her regnede det ikke så meget, men med de GRANDESTE dråber EVER! Men eftersom jeg havde været udsat for regn hele dage, besluttede jeg mig for, bare at tage det roligt, læne mig tilbage i sadlen, og cykle hjem efter en næste helt fornuftig dag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar