torsdag den 22. oktober 2009

Til alle jer derude,

der savner et nyt BLOG-indlæg :D

Sidste lejrskole med 9. vest er overstået, efterårsferien ligger endnu en gang bag os, og projektugen er lige om hjørnet, men det er julen også!!!
Jeg elsker julen, og jeg kan altid huske alle de ting jeg fik, eller i hvertifaldet dem jeg kunne lide;) Men selvom det ikke er jul endnu, kan man vel godt drømme lidt ikk'! hver gang vi tænder et stearinlys, lugter hele huset af jul. Når det er mørk og man sidder og putter med en kop varm kakao under dynen, minder det om jul, og de er allerede begyndt at sælge julepynt i Kvikly. Dét er da julet...
I dag er jeg kastet mig over lidt kartoffelsuppe, og selvom den ikke er ret julet, er den nu ret julet alligevel.

Jeg ved godt at der er to måneder til, men jeg synes bare at den kommer snigende hurtigt i år, men det er ikke fordi at jeg ikke kan lide det!!!

3 kommentarer:

  1. Finally et blogindlæg!:D Glæder mig også til jul! Jul i Birkeby, gaver og hyggen! :) men glæder mig ikke til terminsprøverne :(

    SvarSlet
  2. det er jo bare prøver, og du skal nok klare det fint :D

    SvarSlet
  3. hehe, tak, og i lige måde! :D men det er jo dem vi skal videre med på gymnasiet!

    SvarSlet