tirsdag den 10. november 2009

Steve Madden

Efter at ha' siddet og kigget rundt på et par forskellige hjemmesider, bl.a Amazon.co.uk, (som therese havde anbefalet) kom jeg til at falde over en skodesigner, jeg før har hørt lidt om. Steve Madden er hans navn, og hans sko er geniale. Jeg kom da vist også til at købe et par selv ;D UPS...!


Her er mine abselutte favoritter, der alle kan findes på Amazon-siden


Et par temlig simple "espadrilles"- Womens Vivarci

SelDenne slags støvler, havde jeg aldrig troet, at jeg ville kunne lide, men selv det formår han ;)
Womens Triumph heel
Dette er den jeg købte :D jeg så den også engang et andet sted, men købte den ikke.
Womens Togga

Han har også lavet sin egen udgave af gladiatoren med nitter i farver...
Womens Quick



Jeg kan rigtig godt lide disse, pga. det rå der ligger bag dem. Jeg må nok også hellere indrømme, at jeg ejer et par, næsten magen til ;) - Womens Quesst



Last, but not least, en sko, jeg bare synes er virkelig flot...! - Womens Cyace platform sandal
Jeg ville virkelig ønske, at jeg ejede alle disse sko...!
Og jeg er allerede godt på vej:D

Gør jer selv den tjeneste, at søg på steve madden på amazon-siden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar