tirsdag den 22. december 2009

Blogleg... åhh nej ;)

Jeg er blevet taget af Emmas dillemmaer i blogleg, og må nu hellere sende den vidre (hvis i ellers vil)

3 ting jeg husker, som var det i går:
i går ;)
KUM 2009 (løberfest)
Sommerhus med Simone 3 år i træk

3 ting jeg ikke kan lide:
kærnemælk
ikke at have nogen penge
når der ikke er mere slik tilbage i posen

3 ting jeg godt kan lide:
Hindbærsorbet
SKO
gode hårdage

3 blogs jeg læser dagligt:
Fashion by Linå
Frk.Nør
Trough my eyes

3 sange jeg høre for tiden:
Miley cyrus - 7 things (ja hende!)
Jay-Z ft. Alicia keys - Empire state of mind
Muse - Undisclosed disires

3 tv-programmer jeg følger med i:
Desperate housewives
Ugly Betty
The mentalist

3 bloggere jeg tagger:
Fandis verden
Fniller~
Se mit liv^^

2 kommentarer:

  1. Jeg kan også godt lide Miley Cyrus. Ja hende! Alle har bare noget imod hende. Eller mange i hvert fald :p Hun er da god nok ö

    Hehe! Det er mega fedt at den her blog leg går videre over det hele :) Alle blogge jeg går ind på er blevet tagget i den næsten :b Det var mig, der taggede Emmas dilemmaer :)

    Er blevet fast læser :)

    www.gumzeand.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tusind tak :D
    jeg kan også godt lide hende, og den der sang er bare sådan en man får på hjernen, og jeg bliver bare nødt til at høre den igen...

    er også blevet fast hos dig :D

    SvarSlet