tirsdag den 19. januar 2010

Hurraaaa... til mig :D

I dag har jeg fødselsdag, og er spuer glad. delte kage ud i dansk, og fik 10 i historie :D
I gaver har jeg fået en hårbørste, en bodylotion, stof til et sengetæppe, som jeg selv skal sy;), en parfume og en æske med lego. Legoen er fra min lillebror, der gav mig den, kun så jeg ikke legede med hans, for det ville jo ikke være så godt, hehe... ;D

I aften står den på røde bøffer med bearnais og bøljepomfrit'z samt lagkage bageefter. På lørdag bliver det til en lille fest for familie og venner, selvom min far ikke kan komme:'( MEN, ser ham jo nok på torsdag:)

håber at der er andre end mig, der også har en god dag, og hvis i vil klage over vejret, så skal i bare lige vide, at der også er andre end mig der har fødselsdag i dag ;D

1 kommentar:

  1. Tillykke!! Selvom jeg jo har sagt det :p men det lyder som en rigtig god dag og gode gaver!
    Bon appetit(?) :D

    SvarSlet