fredag den 15. januar 2010

P3, ja i kender resten..!

Har nu brugt halvanden time på at sidde forand fjerneren, og kigge på p3 guld...
er ret skuffet over at der ikke var flere priser, det husker jeg, som om der var sidste år. Men ellers har en god omgang musik jo aldrig skadet noget.

Var ret positivr overasket over Alphabeat og MEW. 2 band jeg aldrig har været helt på fod med, men som klaret det ret godt her til aften.

Lysshowet skal da også lige have en kommentar med på vejen, får nøøj, hvor var det noget fedt lys, der var blevet brugt til næsten alle opsætninger;)
Desuden, elsker jeg når det er live og ting går galt. For man kan da hvist godt sige at teknikken ikke kørte fantastisk.

Håber i har set det, ellers er det helt sikkert værd at se i morgen..........

2 kommentarer:

  1. Hvornår kommer det i dag? :O Jeg så det ikke i går??

    SvarSlet
  2. håber du fik set det... er ked af at jeg ikke nåede at skrive før. men det var 22.50 - 00.20 :S

    SvarSlet