fredag den 26. februar 2010

Hurra for lager

Og lige som man troede at man ikke skulle smage den lækre smag ag BILAR i MEGET lang tid, får man smidt endnu en pose i hovedet, hvilket nok er meget heldigt, eftersom jeg ikke havde flere tilbage...
Og nu vi snakker om kaste, så synes jeg det er helt utroeligt som folk kaster om sig med biograf billetter ;) jeg har ihvertfald været i biografen 3 gange i løbet af en uge, her, nu...

Film jeg har set:
Valentines day ♥♥♥♥
God film med en masse fede skuespillere i, men med lidt forvirende handling, og minder meget om love actually på den måde.

Up in the air ♥♥♥♥
Igen, rigtig godt skuespil, men jeg blev ret skuffet over slutningen, da jeg er meget til "happy ending".

Det regner med frikadeller - 3D ♥♥♥♥
Det er nok mest en børnefilm (jeg så den med min lillebror) men historien er sød, og der kommer lidt plat kærlighed med i den også. Det trækker til gengæld op at den var 3D

Regner med igen snart at tage i biografen med DUT (min veninde) og se "Prinsessen og frøen". vi kan begge godt lide Disneyfilm, og denne skulle være rigtig god :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar