torsdag den 18. februar 2010

SUUK!

Man bliver bare så træt af at have ferie, selvom det nok var meningen at det skulle være omvendt, så man kunne vende tilbage til skolen TOTALT frisk og frejdig... Jeg synes altif det viker forkert på mig, men alligevel, er det bare... SÅ dejligt...!

Jeg elsker ferie, men jeg ved også at efter ferien, skal man i skole igen. ØV. Det kan vi ikke li' :( Og når man når ca. til torsdag, tænker man altid: "Gid det først var i næste uge jeg havde ferie, for så var der kun éen dag til :) :) :)" Jeg gør i hvarfald.

Heldigvis kom der lidt liv i det i dag, fordi vi har gjort rent. Forårsrent! Det var en ret god afveksling til bare at spille og stene computer. + Det er god motion.

Valentine's Day var faktisk en okay film. Den var ret sød, men der var ikke rigtigt noget nyt i den, men jeg vil stadig give den 4 af 6, tror jeg. Den skal næsten ses, men man kan godt vente til den kommer ud på DVD og kun koster 50kr.

Fortsat god weekend til alle jer der holder den hjemme (også til de andre, men mest til dem der ikke må komme på ferie og skal nøjes med at spænderer resten af ferie i lille Danmark) Det er syndt for os

2 kommentarer:

  1. Jeg har overvejet at se den - tror jeg vil gøre det for hyggens skyld.

    SvarSlet
  2. ja, den er ret hyggelig... :D tag en veninde under armen og gå ind og se den ;)

    SvarSlet