søndag den 14. marts 2010

Wiiiiiiii

Har de 3 sidste dage været hjemme og vågen kl. 12, så jeg er lige hoppet en tur på wii'en. Jeg håber at det hjælper lidt på figuren ;) Jeg har fastlagt mig en "dayli rutine" som jeg forbrænder en MASSE kalorier på :D

Er desuden gået i gang med at sy igen. Jeg har allerede lavet: en nederdel (mørkeblå med hvide små prikker, højtaljet, menkan godt bruges normalt), to toppe (en blå tank top,der sidder lidt løst, god med bælte)(en lys, denim-agtig farvet, med hvidt silkebånd over maven, som bindet på rykken) og til sidst en taske/pung (samme stof som nederdelen og også med silkebånd. 2 guldknapper udenpå og en lang hvis snor som rem). Alt dette syet på to dage :)

(billeder senere)

1 kommentar:

  1. Åh Wii er så sjovt! Jeg ville ønske, at jeg havde sådan en :)

    Åh, sy er så hyggeligt, men jeg er deværre ikke så god til det xD Glæder mig til at se billederne :)

    God dag! :)

    www.gumzeand.blogspot.com

    SvarSlet