mandag den 3. maj 2010

Endnu en

Jeg føler ikke at det er nødvendigt at sige at jeg også har været til skrft. dansk i dag. I stedet vil jeg skrive lidt om min oplevelse i lørdags.

Mens i læser den, kan i da lige høre lidt til af det jeg var inde og høre:



Det var mega svært at vælge en yndlings, men denne sang fascinerede mig mest da de spillede den live.

NÅ! Det var min første koncert, og nå man går ind i salen, bliver man helt overvældet af mennesker. Ikke at der var så mange, men rummet var helt fyldt, og der var næsten ingen stole tilbage efter folk havde sat sig, og det var til trods for at alle stod ude på dansegulvet.

Men i det samme øjeblik musikken starter, kommer et sus og en ros ind over mig. Jeg sad med åben mund og savlede deførste 2 numre. Resten skrålede jeg med på, selvom nogle nok ville sige det modsat, men det var kun fordi musikken var så høj, at de ikke kunne høre mig.

Folk råbte og skreg og piftede hele tiden og stemningen var for vild, og da det sluttede var jeg næsten helt ked af det, for det var SÅH fedt!!!

Håber de kommer og spiller en anden gang også.

Jeg håber at i andre holder jer en god weekend, og til 9. klasserne: god eksamen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar