mandag den 31. maj 2010

Udhvilet?

Så er jeg snart ved at være tilbage i søvnrytmen, efter jeg stod op klokken 14 i lørdags, efter en fantastisk sidste skoledag :D

- Vi spiste først morgenmad hos en veninde

- Så gik vi ned og kastede med nogle karameller på skolen, hvor vi også lavede vores lille show
(Det kiksede totalt i starten, da ledningen til den ene mikrofon var faldet ud, og havde slået en knude på sig selv, og så var vinderen af vores kåring der ikke... PINLIG...!!!)

- Nå, så kom vi over i parken, hvor der bare var totalt fedt, selvom det endte med et lidt alvorligt uheld... Men alle har det fint nu..

- Så om aftenen var der fest i Søndervamgshallen, lidt skuffende, med alt for mange mennesker på alt for lidt plads, men alligevel var der ingen af de rigtige mennsker.! ØV.

- Så hjem og sove

- og stå sent op dagen efter

Det var min sidste skoledag, i korte træk... Nu mangler jeg bare at få alle mine ting tilbage, som jeg har haft liggende hos en veninde siden fredags..! Inkl. Kamera og normale sko!! :S

Håber også at i andre har haft en god weekend ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar