søndag den 18. april 2010

Har jeg det hårdt?

Føler mig træt og udmattet, men på den anden side føler jeg bare ikke at jeg burde!? Jo, jeg har lige været i praktik i militæret i denne uge, + jeg er lige kommet hjem efter en mega fed tur i Sverige med min klasse, men der er bare nogle tanker der kører rundt i mit hoved.

Da jeg var i praktik, spurgte vores instuktør på sidstedagen, hvad der gjorde ham meget sejere end os andre. ingen kunne svare på det, men så kommer han med ordene:

"Jeg har ikke ondt af mig selv"

Han har været udsendt til afghanistan, hvor han har redet menneskeliv, og selvfølgelig træner han også meget til det hele tiden. Men det er bare så rigtigt.
Hvis vi ikke hele tiden havde så travlt med at have ondt af os selv, kunne vi nok udrette meget mere. Han har virkelig åbnet mine øjnet på noget helt nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar