torsdag den 22. april 2010

uhadada :s

Så faldt man da vidst lige i søvn her til efter middag (ups), og vågner først igen 8 minutter før man skal med bussen :s

Så tænker jeg da bare FUCK! og styrter rundt i hele huset, får at finde alle mine ting.

Men overvej lige, at jeg på 8 minutter nåede:

at finde og skifte til løbetøj (det lå begravet i underverdenen af tøj)
at finde både brik og kompas (kunne sgu ikke huske vornår det sidst blev brugt og lagt :s)
at finde løbesko og pung
at tage overtøj på
at finde en hårelastik
Og til sidst at løbe 200 m ned til busstoppestedet...!

Derefter skal det da også lige siges, at jeg kom derned 1 min før bussen gjorde, og den var ikke forsinket!!! (Ja gisp, og OMG! Busser der ikke er forsinket? er det muligt??? ja)

hvor sej er jeg så lige????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar